۱۳۹۵ آبان ۲۸, جمعه

حرف آتنا دائمی چیست؟



او مدافع حقوق کودکان کار در ایران است .به اعدام اعتراض دارد.به کشتار 
درکوبانی و سوریه اعتراض دارد بخاطر همین عقایدش اورا زندانی کردند.



خودش میگوید:

نه دستور به قتل زهرا کاظمی داده ام.
نه دستور به ضرب و شتم و کشته شدن سه تن در کهریزک.
نه در اختلاس و گم شدن پرونده ها درتامین اجتماعی نقش داشتم و نه قاضی بوده ام که هزاران نفر را در بی عدالتی به حبس و اعدام محکوم کنم.
من به اعدام اعتراض کردم، به کشتار درکوبانی و سوریه اعتراض کردم، به رهبرجنایات کهریزک را یادآوری کردم ، من به هفت سال زندان محکومم اما قاضی مرتضوی  به چند ضربه شلاق که کی زده و کی خورده؟
امثال مرتضوی و طوسی راحت ازکشور خارج می شوند اما من ممنوع الخروج هستم نتوانستم در این مورد خاص سکوت کنم.
ممنوه الخروج ها شما هم اعتراض کنید به این همه بی عدالتی.






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر