۱۳۹۵ آذر ۸, دوشنبه

ایران:شبنم صدای زنان دربند




شبنم مدد زاده فعال دانشجویی است به بخاطر فعالیتهایش در دانشگاه، مدت 6 سال را در زندانهای رژیم ایران سپری کرد. شبنم اخیرا موفق شد ازایران خارج شودودرباره زندان بطورخاص، زندانهای زنان دست به افشاگری زد . 





شبنم مدد زاده 29ساله است که مدت 6 سال درزندان زیر شدید ترین شکنجه های گوناگون قرار داشت، اوازطریق ارسال مخفیانه نامه هایی از زندان، توجه را به سوی شرایط وحشتناکی که خود وهزاران زن دیگر در زندان رژیم ایران با آن مواجه بودند را جلب کرد. شبنم میگفت من هنوز می توانم چهره آن دختری که به من گفت شش بار توسط یک پاسدارمورد تجاوز قرار گرفته را تصور کنم . قلب من به خاطر او شکست و وقتی به اوگوش میکردم فقط گریه کردم چون در زندان بودم و کاری از دستم برای آنها برنمی آمد. به خودم میگفتم تو باید صدای همه زنان دربند باشی و حمایت از آنها بوسیله نبرد با رژیم محقق میشود. و من معتقدم که همه این زنان قربانیان این رژیم هستند. رژیم ایران از مدد زاده میخواست که او سازمان مجاهدین خلق ایران را محکوم کند و دراین رابطه او را زیر فشار قرار داده بودند ولی شبنم از عقایدش کوتاه نیامد و استوار و مقاوم با شعار محوری روز می توان و باید ایستاد و پایداری کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر